Saturday 2 July 2011

Introduksi

Salam hormat dan salam sejahtera.
Nama aku adalah Mohammed Hizman bin Mohammed Hisham tapi hanya digelar sebagai  Iman atau Man sahaja dari kalangan keluarga dan rakan rakan aku.
Aku berumur 18 tahun dan tinggal di Sg Petani, Kedah Darul Aman.
Aku sedang bekerja separuh masa di Parkson Taman Sejati, Sg Petani buat masa sekarang.
Hobi aku adalah seperti melayari internet, makan angin, menunggang motosikal.
Makanan kegemaran aku?
Aku makan apa apa saja asalkan tak ada seafood.
Aku sebagai lepasan SPM perlu mencari jalan hidup aku sendiri mulai sekarang.
Tak banyak yang aku boleh cakap pasal diri aku ni sebab diri aku ni taklah menarik sangat.
Itu saja dan jangan lupa untuk baca post seterusnya kerana ia akan menjadi post rasmi pertama bagi blog ini.
 

No comments:

Post a Comment